Svenska Sjukvården!

Jahaja då fick man operations-svaret idag då.......

Min första tanke va SKJUT MIG.... jag grät som fan å sa att dom hade sabbat min dag...

Men senare så slog mina vänner vett i min lobotomerade skalle så nu ser jag fram emot att få operera mig i höst då jag redan gift mig....    

DOCK hade det ju varit trevligt att ha små tuttar alltså C/D kupa då man skall stå brud å inte F som nu men men man kan inte få allt här i livet...

OCH jag skall då rakt ha klart för mig att jag har en UNDERBAR sambo som älskar mig för den jag är trots mina x-tra kilon och skavanker  ( sug på den ni ute i omvärlden  )

 Å sedan är det ju så att jag aldrig varit riktigt lycklig innan heller, jag blev kär i var och varannan

kille/tjej jag träffade för jag älskade pirret i magen sedan tröttnade jag å sårade

någon/sårades...   

Men den här gången är verkligen ALLT annorlunda...

SÅÅÅÅÅÅÅ jävla lycklig för första ggn i mitt liv...

Känns såååå awesome!

Å äntligen så vet jag att jag är VÄRD honom oxå!

Kommentarer
Postat av: Tove

Tänker på dig gumman!

2010-10-21 @ 23:28:11
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Majso svarar:

Du är underbar,unik & enastående i alla lägen.Glöm ALDRIG det!

Kram <3<3<3

2010-10-23 @ 13:15:31
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0