Småstadsliv??????!!!!???

Ja man kan ju fundera på varför livet blev som det blev för denna prinsessa...

En hel del anledningar har fått mig att välja mina egna vägar å det är jag TACKSAM för!  
Jag skulle inte vilja ändra så mycket i mitt liv...

ALLRA HELST inte som mitt liv ser ut nu. Då jag stormtrivs med livet!  

Något som däremot är TRAGISKT är att:
ALLA som kommer ifrån alt bor kvar i det lilla mysiga samhället/den mysiga HÅLAN där jag växte upp förökar sig som kaniner....  

Ursäkta men om man är arbetslös så kanske man inte skall ställa in sig på att trycka ut så många ungar man kan på minsta möjliga tiden bara för att få barnbidrag...  Dom kostar hela livet ut de där små bajsmaskinerna..... Har ni glömt den detaljen?

Alltså jag vet inte men här nere så ser man till att ha ett SOCIALT liv...  å inte bara knullar till sig ungar bara för att BINGOLOTTO va slut för dagen... PREVENTIVMEDEL ja jag VET dom är dåliga på det där med att använda sånt i AFRIKA oxå men dom har i bästa fall en TV per by iallafall....  

För faaan Svensson kamma till dig å skaffa dig en utbildning istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0