Semester!!!!!!!!!!

jaja nu skall jag väl inte ta i men om 12 dagar smäller det!

Då sitter jag och min kärlek plus 2 vänner till på planet mot värmen skall bli sååå underbart!

Tänker då vara onåbar i princip hela resan kommer inte vilja ha några samtal eller sms då

jag är totalt slut i kroppen både fysiskt och psykiskt just nu då jag inte hade någon semester

i somras å mitt jobb är tungt då det gäller båda delarna!

Jag MÅSTE verkligen ta semester från omvärlden och allas gnäll å tjat å tyck synd om mig som

ta mig tusan ALLT å alla tycker nu...

JA det ÄR jättesynd om vissa av er men några borde fan ta sig i kragen å göra DRASTISKA förändringar

och verkligen se över sitt liv.

Jag kommer som sagt vilja vara ifred i 2 veckor och skulle verkligen uppskatta om det fick bli så...

By the way så är det jävligt synd om mig oxå då jag har allt för mycket folk i min omgivning som

är energitjyvar och tar energi UTAN att ge någon som helst tillbaks...

INTE OKEJ!!!

Så som sagt låt mig nu vara i mina 2 veckor så kanske jag blomstrar upp igen och låt dessa 2

veckor ge er alla tid för tanke och fundering och KANSKE KANSKE en å annan slutsats! 


OVER AND OUT!




Kommentarer
Postat av: Majso

Energitjuvar kan fara åt h*e!

Men Prinsar & Prinsessor kan fara till "rätta" värmen.=))

Hade mer än gärna oxå haft ett par veckor off att se fram emot,men jag får (som vanligt) hålla ställningarna på skitbygget här!

Nu är det ju som sagt nåra dagar kvar innan ni drar,men då,DÅ ska ni ha det så jävla bra att det inte finns nåra gränser ;D

Puss & Kram <3<3<3

2010-11-13 @ 09:38:49
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0