Resa resa!

Jag villl inte åka å jobba... hummm eller nja jooo det är ganska nice att träffa arb.kompisarna oxå....
Min söta kusin är ju här därav liiite ångest över att jobba men men sånt é livet!

Klev upp på vågen igår å blev lite full i skratt, dom hade med sig MASSOR m godis hit å det

SYNS nu hehe men det POSSITIVA é att nu är jag såååååå sjukt less på godis så jag vill inte

se det mer....!   KANON juh!!

Eftersom blåsan är beställd är det träning om omläggning av lite av min kost som gäller ett tag

nu innan resan då det blir ännu bättre då jag kommer ha 2 veckor av full tid att komma igång

med mig själv både fysiskt och psykiskt!

LÄÄÄNGTAR verkligen nu! Nedräkningen blir bara mindre å mindre uppe i hörnet :-)

Kommentarer
Postat av: Tove

Du klarar allt :)

2010-11-01 @ 16:13:43
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0