Köket husets hjärta!


Jag har i flera veckor haft ont i magen av rädsla för just denna sak....

Att diskutera vårt "wedding" med min sambos familj...

Så igår skulle det gå av stapeln.... 

Nervös som en gnu på hal is trippade jag in allt va chil som alltid.

(Dom är underbara!! men jag va skeptisk igår)

Hade nämligen fått en fet hint om att dom inte trodde på vårt bröllop.... 

Men så va absolut inte fallet och jag va kanonglad då ja kom hem.

Å GOOOOD mat fick vi oxå...... 

Förrätt rlkta räkor och ett underbart bröd som blev rostat med kryddig aioli till...

Varmrätt megagott kött i rödvin sås och potatisgrätäng å så BROCCOLI ♥ MUMS

Efterrätten blev äpplen i ugn med honung och skållad mandel med kardemummaglass till toppade med en esspresso klassiskt!

GRYMT gott å  underbart nöjd över kvällen rullade vi hem..



By the way efter igår vill jag bo STÖRRE igen....  fan jag har ju nästan 70 kvm som det ser ut nu men jag vill ha större.... 

Sååå mys d vore med ett MEGAkök! 

Köket husets hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0