Fitta fat och djuptallrik!!!

FAAAAAAAAN nu börjar jag bli irriterad IGEN på att man är för snäll...

Det biter sig ständigt i arslet och jag börjar få nog av att aldrig få något tillbaks...


Är så jävla irriterad så jag börjar fundra på om min ständiga huvudvärk är ett tecken

på att min kropp behöver ensamhet å lugn och ro :-(

LÄNGTAR mer än någonsin nu till våran välförtjänta utlandssemester eftersom

jag inte hade någon semester i somras....  Jag va sjukskriven för en sk arbetsplats olycka

å va får man höra av kollegorna ändå???   Jo följande:

NEJ MEN VADÅ E du har JU HAFT en hel MÅNAD + en vecka till ledigt i somras..

ALLTSÅ dra åt helvete mer er!!!!!   

Den jävlen som ringer eller sms.ar mig på min semester kommer jag be FARA ÅT HELVETE!!!!!

Då finns bara jag och min sambo i hela världen....

Och min väninna å hennes kille + en annan väninna som kommer ner en vecka bara synd att

denna tös inte bor på samma hotell som oss men det ger ju mig möjlighete att få se lite

utav "stan" så att säga då jag skall leta mig dit :-)

Sedan kommer jag bara svara då min kissemissvakt ringer :-)

Fan J du är än en gång BÄST!!!



Nej om man skulle skeda i sig lite havregrynsgröt nu å rulla mot jobbet.....



Kommentarer
Postat av: Tove

Tror huvudvärken också kan vara ett tecken på att du är konstant stressad och inte mår jättebra?..

Semestern kommer bli underbar. Komma bort och glömma allt för ett tag.

2010-11-07 @ 12:36:47
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0