3 dagar...

Om 3 dagar sitter jag på planet....

Börjar bli nervöst....

DOCK har jag längtat sååå mycket...

Sjukt irriterande bara att jag är såå sliten å småsjuk...

Kroppen börjar väl slappna av...

LÄSKIGT men men så är det...

Kommer sakna såå många då jag åker, ni vet vilka ni är..

Å mina älsklingar mina älskade tjejer mina små råttor skall bo hos en vän...

Å en annan vän skall passa fiskarna å kolla posten ♥

Har såå sjukt dåligt samvete för tjejerna bara,,,,,  

Han är troligen e av jordens bästa kattvakter men ändå så SAKNAR jag dom redan :-(

Skulle vilja ha med dom så jag fick krama dom å dom fick sitta på en varm balkong å lapa sol

mina små sfinxar  ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0