Veterinärs besök....

Lagom kul att på första lediga dagen bli tvungen
att åka iväg m katten för att operea tänderna...   :-(

Tandläkarn.... jaja jag har då rakt inga problem med
tandläkare, för om ja skall vara ärlig så trivs jag att
ligga där i stolen en stund och bli ompysslad....
DOCK är d inte så nice då röntgenplåtarna skall tas
men det ör väl det enda. Kan ju vara så oxå att jag gillar
dom av den enkla anledningen att jag ALDRIG haft ett hål.

Nepp nu skall jag måla mig å sen dra iväg,,,,
Efter att jag lämnat min älskling skall ja in till jobbet
och försöka få till å prata m chefen. Han har LOVAT den här
gången får väl se hur det blir men jag har fortfarande HOPP
om den saken.

Ha d så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0