MYSER på en Ö!

SItter vaken i soffan med min älskade Sony VAIO dator, det bästa inköpet jag någonsin gjort i dataväg ♥

Jag sitter alltså i en soffa i min "svärfars" stuga på "landet" ute på en Ö i den norra delen av Stockholms vackra skärgård. Jag trivs som fisken i vattnet här ute.

Här finns allt en prinsessa kan önska sig:

Dusch, diskmaskin och tvättmaskin dock använder man knappt nått av det då man faktiskt kan diska för hand och kläderna kan man tvätta när man kommer hem igen :-)

Jag trivs som bara den just nu, är ledig hela helgen från jobbet och det KANSKE blir fint väder idag...
Får hoppas det iallafall för det är lite trist att fluffa runt i regn och rusk.

Prinsen sover och världens bästa killkompis J försöker sova han är visst lika usel som jag på det där hehe.  Får se när han klampar in med sina 45.or här i vardagsrummet :-)

Har dock upptäckt att det verkar finnas lite myror här inne just nu...USCH!!  Jag hatar dom är fan rädd för dom å det verkar liksom inte gå över....skräcken för dessa äckliga kryp alltså...   USCH igen!

Nepp nu får man nog lyftapå häcken å göra lite kaffe så att man vaknar till riktigt ordentligt... 

SUCK precis nu kom spöregnet!   Jag som öste båten då vi kom hit.... JIPPIE....!   

MEN MEN fundrar på att göra d bästa av situationen och faktiskt utnyttja att det kan vara ganska så mysigt att kika på så nu blir det som sagt kaffe och en filt på verandan :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0