LAPPLISOR....

Ja men då kör vi då....

Securitas Lapplisor måste vara dom

dummaste jävlarna på denna planet....

Jag är så sjuuukt trött på att vara tvungen

att dividera med dom för att dom

GÖR SITT JOBB....!

Men eller hur att dom gör?!?!!!

Är det därför Östermalm/Stureplan

och hela CITY ser ut som en

JÄVLA PARKERINGSPLATS!!!

Det går ju inte att utföra sitt jobb

ens utan att dom kommer och

beter sig som FITTOR!!

Så jag säger bara detta.....:

SKALL JAG SKYDDE DESSA PUCKON

OM DOM BLIR MISSHANDLADE ELLER

SKALL JAG HJÄLPA TILL?

Nu råkar jag ju TYVÄRR ha en bra

människosyn och ett otroligt stort hjärta

så om jag såg en lapplisa få stryk vare sig

kön så skulle jag komma DIREKT till

undsättning.....  det kanske dom skulle ta

sig en funderare på istället för att göra

min dag sur.... NÄSTA GÅNG kanske det är

DOM som behöver min hjälp....

Jag parkerar inte för att jävlas utan för att

JAG MÅSTE för min egen säkerhet....

JÄVLA IDIOTER!

Kommentarer
Postat av: Micke

Äh som du parkerar så ska du ha p-bot ha ha ha ha

2010-05-19 @ 12:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0