Idag blir det skärgården :-)

Nu har ja packat lite saker och skall hälla i mig kaffet med min prins för att sedan sätta mig i bilen och åka ut till Gurra för å umgås en heldag m min kompis J. Vi skall ut till hans sommarställe i skärgårn å måla hus :-)  HOPPPAS HOOOPPPPPPPPPPAS HOPPPPPPPPPPAS nu att jag bli lite brun :-)

Saknar dock min älskade redan, blir så ledsen då han aldrig kan vara ledig från sitt jobb å följa med spontant nånstans :-(  hade verkligen varit kul om han kunnat följa med men men nu blir d inte så.. 

Nepp slut gnällt nu blir det en KANONdag!!!!!    wiiiiiiiiiie!  

( bilder kommer )  


Kommentarer
Postat av: Jag

Hade gärna följt med, är lite avis... men e man rädd för båtar så é man.Ha en kanondag. kram

2010-05-20 @ 10:25:36
Postat av: Majso

LOVELY....

Ha det uuuunderbart =))

Kram!

2010-05-20 @ 18:09:57
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0