God morgon!

Idag skall jag åka kommunalt igen .......  URK!
Det är ju helt enkelt INTE min grej eftersom
T-banan nästan ALLTID går sönder då jag går ombord..
Förstår inte vad det är jag gör....   MYSKO...
Men det är det värt för jag skall in till stan å umgås
med underbara C.

Jag höll på att ångra mig, va bara såååå slut i
kroppen igår kväll men idag känns det lika kul
som det kändes igår morse då hon frågade :-)

SHIT va min kropp protesterar just nu....  DRYGT!
Ser verkligen INTE fram emot att jobba i helgen...
Men men det är väl bara att bita ihop!
BIT ihop eller bryt ihop!
Å jag väljer OFTAST bit ihop för att jag ÄR
en glad skit :-)

Sitter nu å myser framför datorn m min älskade
katt i knät. Ser dock inte fram emot hennes
operation eftersom jag kommer att vara SJUKT
orolig men det kommer att gå kanon bra!
Hoppas nu bara försäkringen täcker som den
ska annars får jag slita häcken av mig på jobbet.
Fast det tänkte jag ädå göra denna månad så
att jag kan få nå roligt i sommar på min semester.
Har äntligen bestämt VAD jag skall göra då.
Min kära väninna Mir som bor utomlands kommer
hem å har troligen sin kärlek med sig så då
skall jag umgås lite m dom helgen då dom kommer.
Sedan liftar dom upp m oss till Norr och där skall vi
mysa å slappna av och bara vara i MINST 1 vecka...
Jag får nog ställa in min ROADTRIP pga alla
vetrinärskostnader tyvärr :-( 
Känns ju SÅDÄR men men allt för min lilla älsklings kisse. 
Skulle ALDRIG komma på frågan att avliva henne som
en del tycker..... NÖTTER!

Nepp nu skall ja flumma vidare men jag bjuder på
denna nedanstående sång ;-)  

Passade på att lägga in den efter att jag såg den på
en väninnas sida på FB men jag lade in orginalet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0