Fjortisar å kändisar...

Fy fan va trött ja blir på alla j-vla fjortis bloggar...

VEM fan är intresserad av att läsa va alla kändisar

har på sig å vad dom gör??!!?? 

Då kan man lika gärna läsa SE och HÖR eller någon

annan j-vla B-tidning...

Tycker dessa fjortisar skall intressera sig mer i

sina studier istället för att sitta å blogga....

Sedan är det ju rätt patetiskt att alla vll vara som:

Foki, Kissie och de andra små våpen som FLÄKER ut sina

anorektiska kroppar så att man bara vill spy......

Jag är varken fet eller anorexiabarn utan jag har en fullt normal

kvinno kropp med lite små skavanker med det är ju SÅ en kvinna

skall se ut...

Kolla på alla RIKTIGA kändisar, lite BOTOX här och lite SILIKON där...

SÅ ser våra små VÅP ut nu oxå.....    Fy tusan...

Silikon/gele är en smart uppfinning som jag anser finns till

för människor som mår dåligt över sitt utssende som föddes utan bröst...

Eller dom som behöver det av medicinska skäl efter en eventuelll cancer operation eller dylikt.....

Dessutom borde det vara en ÅLDERSGRÄNS för operation av Silikon, minst 24-25 år så att personen i fråga VERKLIGEN hinner ställa sig själv frågan... BORDE JAG? 

Tåls ju att tänkas på.... eller?!? 



Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, och han är inte valp heller. Så söt!! <3 <3

2010-05-11 @ 15:00:17
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0