Betala sl kortet å HÅLL KÄFTEN!

Men nu får väl vissa som åker komunalt ta å GE SIG....
Idag skall jag som skattebetalare bli tvungen att ´betala för 450 x-tra insatta poliser i city för att det skall demonstreras på Sergels Torg eller rättare sagt en massa SNÅLA JÄVLAR skall planka tågen! 

En av stans populäraste gallerior kommer att stänga 15 av den enkla anledningen att den INTE vill bli sönderslagen...  

HUR jävla DUM I HUVET får man vara att ens hålla på med sånt skit då jag anser att ett SL kort är BILLIGT motför hur det är att äga en bil....   

FAN håll käften å betala, jag som inte kommer härifrån tycker att människorna här i Stockholm skall vara förbannat tacksamma för att ni har de förbindelserna som ni har. Medans folk som jag som kommer utifrån landet va glad om det gick NÅN BUSS då å då....!! 

Å så finns det organisationer som vill förstöra för alla andra....   
Kollektivtrafiken kommer att bli KAOS idag å jag kan bara tänka mig vilka omkostnader det kommer bli för all skadegörelse som ALLTID uppkommer då en massa MUPPAR skall vara BALLA å demonstrera och bilda upplopp!


Sitt hemmma å spela WOW istället era nötter....   sluta sabba för oss andra!

Kommentarer
Postat av: Majso

Mycket BRA sagt!

Jag VET hur det funkar(lr rättare sagt inte!) med bussar här,ett par per dag typ...Men hur är det dom säjer!

"Mycket vill ha mer"...

Kram & trevlig helg!

2010-05-08 @ 16:13:02
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0