Bajs ledsen!

Fortfarande lite lätt ledsen, OCH irriterad över att min
förebannade blogg inte la upp min fina bild igår... MUMMEL!
DET va ju en NEMI serie för tusan VADAN DETTA!!!!???!!

Blev hemma idag kroppen säger ifrån jobbade m feber igår...
Den är ju inte NY, den att jag alltid jobbar fastän ja är sjuk...
Jag är fan sjuk...i huvet då jag gör så... vad vinner jag på det?
100% av lönen men kroppen då? Det är denna knappt
30 åringa kropp som skall vandra ett antal år till på denna skitjord så...
BÅST att spara den så att man iallfall kan få RIKTIGA förslitningsskador
av det underbara jobbet....

Har iallafall min underbara dyrgrip till kissekatt i knät.
Hon TVÅNGSgosar med min arm så ja knappt kan skriva ♥
Den andra katten vill oxå vara med, känns ibland som att
man har ett ZOO här hemma trots att ja bara har
2 brudar som slåss om mig :-)


Kommentarer
Postat av: Jag

Du har bara en kropp, ta hand om den vännen.

njut med kissarna och krya på dig.

Kram

2010-05-27 @ 10:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0