VARFÖR?!?!?!?!?!!!

Va till Uppsala idag med min underbara väninna M.
Har nu gått igenom svaren på min döda mors cancertumör tester och dom ville forska vidare men behöver vänta tills dom får en ny utrustning som kommer till sommaren alt inom ett halvår...

Så det är nu igen till att BARA VÄNTA som alltid, vänta vänta, jag fick ju vänta ett år på detta svar så... känns ju lagom muntert...

Har 3 val nu...

1. VÄNTA på nästa testsvar på mors tumör....
2. Kontakta en släkting som jag bad om hjälp eftersom hon är den enda i släkten på min biologiska morfars sida med cancer i livet som lever.... KÄNNS ju som en KANON KUL idé efetrsom hon söp sig grisfull förra gången jag  kjontaktade henne å sedan ringde hon å talade in ett mobilsvar som INTE var av denna värld....
FYYYYY FAN för tanken på att behöva höra allt det igen men det är bara att ta sig i kragen och åka till Gävle där hon bor och HOPPAS på att jag kan övertala kärringen att ta ett blodprov för att dom skall kunna kolla hennes genetiska uppsättning/cancergener...
3. Skriva in mig hos en kurator och genom dom få operationen som jag känner att jag måste ha...

FY va skoj det är att vara jag just nu... känns ju lagom kul, DETTA svar gjorde inte min mage på bättre humör precis kommer få käka magmedicin tills jag dör känns d som....

Ska iallafall få byta sjukhus vilket kommer att spara in mig massor av bensin och tid till å från Uppsala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0