Telefon problem....

Nu i maj tänkte jag skaffa mig en ny mobil eftersom den jag har börjar krångla efter ett års "tappande" i golvet....

Jag TÄNKTE köpa mig en Iphone MEN nu då jag har alla fakta på bordet så blir det INTE en sån utan nu lutar det mer mot Ericssons AINO som jag vet att en killkompis har å han är jättenöjd m sin å hans sambo skall köpa en likadan.... MEN så fick jag höra igår att den hade många barnsjukdommar och blev återkallad av 3... men men 3 är ju ett jävla skitbolag som alltid tappar täckning så vem bryr sig om vad DOM tycker?!?!!!

Sedan är jag ju liiite sugen på en mobil som har ett tangentbord oxå men va tusan jag har min VAIO så bara å inse att man skall ha telefonen till att ringa med å helst ite surfa med.

DOCK tänker jag som sist ta företags abonnemang vilket gynna mig bäst då det är fritt på allt å fast pris med tanke på t5t jag är totalt hopplös vid "vissa" minuter å visst många sms...  

Är dock sur över dennna djungel m mobiler DOCK skiter jag egentligen i om jag är HIPP eller inte jag vill ha en telefon som fungerar och som jag står ut med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0