Nervöst....

Så va det dags då....  
För testerna på sjukhuset.....
Om jag har genen/generna eller om jag inte har....
Stod i en provhytt och testade BH-ar idag och började nästan gråta....SOM VANLIGT ångesten är TOTAL...
Är såååå fruktansvärt less på att jag får betala över det dubbla OM jag skall få en BH medans alla andra lyckligt lottade människor kan köpa alla sockersöta i mindre storlekar än mig...
Då man testar en bikini och inser att 75 E/F är för liten då är det faktiskt inte roligt längre....

Så....

IMORGON gott folk får jag hoppas att jag HAR den där jävla genen för jag vill inte må såhär längre... 
Jag vill inte känna panikångest för att prova en BH eller BIKINI som jag ändå inte kommer att kunna ha.....

Jag vill inte vara ovetande om jag skall gå samma underbara väg som min mor....  jag vill VETA helst igår...

Jag vill veta om jag får en changs att ta bort något som kan skada mig min älskade och våran hår-tuss-familj...

Jag vill veta om jag vågar hoppas på att jag får en operation som tar bort en del av min rädsla som jag kännt sedan jag va 13/14 år....   

Fan,,.,..  tester och provtagning imorgon...  ( tror jag )   suck va luddiga sånna där UNDERBARA läkarsekreterare/syrror kan vara å inte förbereda en ett skit....       
Har min underbara M med som stöd imorgon fastän hon kommer få lida i väntrummet och inse hur mycket det suuuger att vänta på en person som funderar på att strypa läkaren eller kanske KAN få en changs till livet.....

Ja ja jag kan sitta här i timmar nu å skriva känner jag....MEN det tänker jag INTE göra...... för DÅ kommer jag se ut som en BLODHUND imorgon.....   

Sov gott nu allesammans ♥ 




Kommentarer
Postat av: Julia

Men lisa.... Stora bröst är hett! jag hatar mina små icke-befintliga myggbett!

Be proud of who yoiu are and what you've got!

<3 du är bäst <3

2010-03-26 @ 00:05:25
Postat av: Bajsletaren - Fia

Finns här för dig i ALLA väder, bara att ringa om du vill prata ut<3



kommer alltid finnas för dig <3



älskar dig min älskade kusin, du är som en syster för mig<3

2010-03-26 @ 19:18:03
URL: http://fiastarfoto.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hallå, det är inget fel på dig!

Det är butikernas utbud när det gäller bh-storlekar som är helt åt helvete.

Min kompis har t.o.m startat en blogg om ämnet :P http://bhbloggen.blogspot.com/

2010-04-02 @ 07:19:06
Postat av: sandra

du vännen, kom igen när du har 65KK då är du uppe i min liga... :) ha ha ha, kram på re!

2010-04-03 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0