Myssjuk efter en lååång dag :-)

Efter en dag av massor med glädje börjar jag nu känna mig som en riktig trött mössa :-)

Jag har blivit totalförälskad i en svart Russky Toy kille som är 1,5 år och även den andra skrutten som va med. MEN han har jag ju träffat förr och han ÄR JU BARA såååå underbar importerad och LOVELY  ;-)

Sedan har jag införskaffat mig stridsutrustning mot regn och rusk nu på vårkanten oxå eftersom alla överklasskärringar går i "sånna" nu det verkar ju inne så..... why not   ;-) 
♥♥♥DOCK så ställde jag min nyaste prinsess present framför som jag fick av min älskade för nån dag sen♥♥♥
Å den verkar tjejerna vara speciellt intresserad av   :-)
  

PS fy fan va härligt det är att vara kär och galen då kärleken är besvarad till 100% och man vet att han inte heller varit såhär kär NÅGONSIN innan mmmmmmmys ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Den bilden är nå fruktansvärt söt :)

2010-03-25 @ 12:53:51
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Eva Jonsson

Hallå det va dom snyggast gummistövlar jag har sett. Men dom finns väl bara i Stökkhölm. Gå ut på byn här i Iggesund med dom så dom får nått att prata om asg så jäla rolig du Lisa

2010-04-11 @ 01:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0