Jag är SNYGG!!!

♥ ♥ ♥ ♥ Kom på det nu då jag köpta mina BAGGY-jeans, det spelar ingen roll vad jag har på mig så är jag sjuuukt snygg OCH vilken häck jag har dumdidumdidum! ♥ ♥ ♥ ♥

I fredgas då jag åkte upp så stannade jag till efter vägen och åkte ut till min älskade "lillasyster S" och åt DEG mmmmm deeeeeeg hon bakade nämligen kanelbullar, å brownies och så fanns d 2 sorters kakor oxå NYTTIG LUNCH NOT hehehe...    

Å igår hade vi ett 60-års kalas på en lokal ute i Hälsingeskogen för min mosters man som fyller 60 om några veckor, det va hur nice som helst. Vi var ca 40 pers och hade jättetrevligt DOCK har jag lite svårt för fyllskallar så jag såg min changs att hålla mig LITE undan genom att diska undan i den stora maskinen ute i köket. SÅ jag gjorde mig själv i snygga kläder till servitris och sprang runt bland gästerna och småplockade och fyllde på öl/vin där det behövdes.

Mosters man verkligen NJÖT av sin fest, det syntes i ögonen på honom han blev som en tonåring på nytt.

Vi rörde oss hemmåt vid 00 då folk började "taktikvila" lite väl mycket.

Idag skall vi nämligen upp till Sundsvall och träffa min underbara lilla H som flytt Stockholm och flyttat 40 mil  ♥

SÅ jag funderar redan nu på att klä mig och börja åka så att jag hinner springa runt i Sundsvall lite med prinsen oxå.

Igår var jag även hem till mina älskade morföräldrar och skottade bort lite av ALL den snön som låg HÖGT på gården tror vallarna va 1,30 höga helt sjukt....

Hoppas att alla nu får en lika underbar dag som mig ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0