Internationella kvinnodagen MY ASS!

Vänta lite nu världen, VA FAN! Är det där jämnställdhet?
Ska karlarna ha resterande av årets dagar då eller?
OM man nu ska få till liiite mer jämnställdhet så får väl för fan kärringar ta å utbilda sig till samma yrken som män då... OJOJOJ VA HEMSKT det är BARA en massa MÄN i toppen av alla bolag?!?!?!   ja men knepigt VA GICK DOM FÖR LINJE DÅ? INTE FAN GICK DOM BARN OCH FRITID ELLER MUSIK i alla fall, DET BEROR JU HELT PÅ vad MAN VILL I SAMHÄLLET SEDAN ÄR DET BARA ATT KRIGA om en plats!      

VAD är det för FEL på VISSA fruntimmer`??? 

Sedan FINNS det mansgrisar oxå inom alla bolag MEN det finns "knäppa kärringar som tror dom har en penis oxå" dom är då fan i mig värre än manliga chefer. Sånna där KVINNOR som MÅSTE hävda sig och framförallt trycka ner sin kvinnliga personal...        DET är jämnställdhet då eller?

Idag åkte jag å min kusin in till stan m t-banan och vad stod nedanför vårat svenska slott?  JO en massa feminister som delade ut ROSA BARNVAGNS-regn-skydd`???   ska sonen bli BÖG då eller?   är det jämnställdhet?

Själv så gick jag till HÖTORGETS blodcentral och gav 4,5 dl blod idag och räddade livet på 3 människor...  

I rest my case..  


Kommentarer
Postat av: Ronnie

Hahaha. Du är bäst! =D

Kan ju bara älska en tjej som du ju.

puss

2010-03-08 @ 19:17:40
Postat av: gittan backius

Kan bara hålla med dig sessan!!!

2010-03-08 @ 19:20:31
Postat av: Julle

höhö!

2010-03-16 @ 17:14:16
URL: http://metrobloggen.se/pygmepuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0