Midsommar och en evig saknad...

Ja då va det dags för svenska folket att ha sin

gamla tradition igen, dansa runt stången och

dricka nubbe för dom som tycker att det är

gott. Själv dricker jag inte alls längre eftersom

magen till å med säger ifrån på en 3,5.a...

Vid midsommar så brukade min far ligga i fylla

hela sin ledighet för att glömma alla minnen av

min innerligt vackra mor.

Han älskade nog henne tills han

tog sitt sista andetag...

Dom va nog tidernas kärlekspar dom två när dom

va unga och fram tills jag va 2,5 då han åkte ut...

Nu är det nog jag och min prins som är det

så kärleken lever vidare och den är starkare än någonsin!

Saknar mina föräldrar otroligt mycket just nu

skulle kunna göra vad som helst för att krama

om dom och känna deras lukt och ha en midsommar

med dom två som jag kunde få minnas. Att få se dom två

tillsammans lyckliga som dom ville vara men som

dom inte blev igen.

Två veckor innan mor dog sa hon att hon aldrig kunnat

älska någon så mycket som honom.,, Han va ju hennes

drömprins men hans beroende låg ju honom i fatet...


Skulle så gärna vilja träffa dom en gång till i

livet och som jag sagt innan när jag gifter

mig kommer det att vara så jobbigt utan dom...

Jag va ju deras lilla prinsessa.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0