Hammarby vs Ljungkile!

Jaha...  

Då har prinsessan varit på fotboll då för första

gången så hade jag ett lags halsduk och till

ovanligheten hörde att jag hade en pilsner i handen.

Dock insåg jag att jag som älskar ölsmaken INTE

kan dricka ens en 3,5.a eftersom den nästan vände

då den kom ner i magen.

MEN det förträngde jag känslan av då jag för första

gången på fruktansvärt länge kunde skrika ut min

aggression på SÖDERSTADION och ingen tittade

direkt konstigt på mig heller.    

SÅ fotboll blir nog en del av mitt liv igen och jag

behöver ju ändå ett lag att hålla på har ju allltid

gillat GIF Sundsvall eftersom dom va närmast "hem"

men vem tusan gillar blå/vitt?

Dock va det ju lite kul att "kostym-nisse-killarna som

satt framför tyckte att vi brudar va råare i käften än dom!

HEHE där tog deras syn på feminismen skruv..! 

SÅ TACK "T"-gummsan min för en GULD KVÄLL trots

att det blev oavgjort för det va VÄL värt pengarna! 

AWESOME halsduk köpte jag oxå!

Prinsessig som få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0