Finska våpiga kärringar....

Ja idag tog ta mig tusan en liten lönnfet gammal finsk kärring hem priset som största "satmaran i stan".....

Jag va på stan från 10 och va hysteriskt hungrig vid 11.30 så jag sprang upp till Åhlens City Restaurangen och käkade en tacobuffé till lunch.

Jag satte mig till vänster om kassorna i det mindre utrymmet som är mot köket för att få sitta lite ifred... Där har dom 2 rader med 3 små bord och tillhörande små stolar vardera,,,  

Å till min hemska upptäckt så kom 2 kvinnor ur BARNVAGNSMAFFIAN dit och satte sig för att äta lunch med tillhörande avkommor... Jag kände hur jag SJÄLVDOG lite och led i tysthet... Men jag fortsatte äta i lugn å ro å då insåg jag att dom inte sa ett ljud de små barnen alltså.....

UNDERBART!! det finns en gud ändå tänkte jag glatt för mig själv...! 

Men då kom HON: FINSKAN FRÅN HELVETET runt hörnet.... hon tittade åt mitt håll och tyckte väl att jag såg läskig ut med mina tattueringar mina baggy jeans och mitt gråa linne så då gick hon på BARNVAGNSMAFFIAN istället och sa:      JA NU ÄR DET SÅ ATT VI KOMMER IFRÅN FINLAND OCH VI SKALL ÄTA OCH BEHÖVER 6 PLATSER SÅ KAN NI FLYTTA ER SÅ ATT VI FÅR PLATS.....

Brudarna m barnvagnarna såg lite besvärade ut och frågade om dom inte kunde hitta nått bättre då jag TRÖTTNADE på kärring-jäveln och avbröt å sa att jag kunde flytta till bruarnas bordslänga då det va enklare för mig än för dom... VARAV KÄRRINGEN tittar lite halvrädd åt mitt håll å säger att NEJ NEJ d behövs inte... JO d gör det sa jag å flyttade min bricka.... JÄVLA HAGGA tänkte jag för mig själv... JAG gillar INTE småbarn men jag flyttar ju mig av respekt för andra vilket inte kärringeländet hade en uns av i kroppen... usch....  

NÄSTA gång skall jag fråga henne vart hon gjort av MUMIN alternativt så kan hon ju ta en färja hem å käka på den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0