Färdighetsat? grupper på facebook?

Fick en gruppinbjudan på FB där man skulle gå med i en grupp som skrek ut budskapet att det nu skulle vara färdighetsat en grupp som stöter ut alla smygrassistiska grupper???  va fan nu får nog FB ta sig en funderare vilka jävla grupper dom har överhuvud taget..

Jag anser att DOM som flyr in i vårt land som flyktingar skall bli behandlade med respekt och få hjälp i den mån landet kan.. men OM dom gör ett brott skall dom UT UR DETTA LAND snabbare än satan! 
Jag som skattebetalare skall inte behöva stå å betala deras jävla KÅKVISTELSE då vi har våra gamla på ålderdomshemmen som får hundmat i jämförelse med de där asen på KÅKEN!!

FY FAN va jag blir förbannad över dessa idioter till människor som startar dessa skitgrupper!  Ta å ge er mer eran jävla propaganda och gör något istället..

DESSUTOM hur är det med våra gamla vanliga hemlösa svenskar är dom inte värda någonting i era ögon???

Idag är det dessutom SVERIGES NATIONALDAG å på vissa ställen får man inte ens hissa flaggan va FAN!
Testa å åk till ett annat land och säg samma sak, att dom är RASISTER om dom INTE slutar hissa sitt lands flagga!  Testa det å bli avrättad!
Tittade lite snabbt på STUDENTTÅGEN på Sergels Torg härom dagen och jag såg ta mig tusan ALLA andra länders flaggor DOCK knappt någon svensk flagga då kan man ju börja fundera om det inte finns någon på de där flaken som gått i en svensk skola??!!??!! 

När jag gick ut gymnasiet hade INGEN annan sitt hemlands flagga, jo dom hade Sveriges för alla mina utländska vänner vara stolta över att bo här alla irakiska, turkiska, serbiska, libanesiska, persiksa MFL hissade den svenska flaggan och var stolta!!!

SKÄRPNING SVERIGE!


Kommentarer
Postat av: Anna Brolin

kunde inte ha sagt det bättre själv!

2010-06-06 @ 09:08:13
Postat av: Majso

Satan i gatan,det där satt som en smäck.

Mitt i prick!

Puss & Kram!

2010-06-07 @ 23:55:11
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0