BRÖLLOPET"!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

SHIIIT allt är avstängt i stan blev nästan halvt galen i stan idag-...

Men det är ju förståeligt med tanke på vad som händer imöra.

Hoppas nu för vårat kungahus skull att det blir fint väder annars

känns det lite som att jag slänger mina skattepengar i Nybroviken...

Det är ju min medborgeliga plikt att faktiskt tycka att dom förtjänar

fint väder DOCK skulle jag garva lika gott som jag gjorde idag om

alla fåntrattar får stå där i spöregn imöra hehe...

ATT jag skrattade gott idag va för att jag va på stan för att se lite folk

kallas social fobisk träning.... Då jag kom å gick förbi slottet så insåg

jag att OVÄDRET va fruktansvärt nära... Jag knallade vidare å när

jag skulle runda Blasieholmen så höll jag på att BLÅSA BORT ( trots min storlek )

Å sekunderna efter så öppnade himlen sig och alla runt omkring fick

DIVA-utbrott och sprang som savannens små rädda gaseller!!

Ojojoj va folk är rädda för lite vatten själv så knallade jag lite raskare

och fann mig i att jag skulle vara drypande våt innan ja skulle hinna

fram till min älskades jobb men lika glad va jag för det :-)

För övrigt kan jag berätta för er som inte orkar lyfta på röven från

era datorer att det är GRYMT många båtar inne i Stockholms hamn

just nu... till å med DANNEBROGEN ligger inne, vacker båt dom har våra kära grannar :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0