Äckel-förorts-barn!

Jahaja då har man tagit första turen på nya cykeln då!

Det gick undan å det va grymt skönt trots att man knaprade mygg/knott!

MEN då man skulle hem så behövde vi korsa en bro å där kommer

jordens förorts-hor-unge med sin lönnfeta flickvän å fräser nått i stil men att: 

DOM tänker då rakt inte flytta sig... om d va det vi förväntade TYP då

jag å min älskade hojjade förbi...

En liten snäsig ful kille som nästintill va dvärg med byxorna nerdragna halvt

till knäna och en snusnäsduk runt skallen så att han skulle se lite GANGSTA ut... 

TÖNT!   Undra om han visste vilken BITCH han tänkte börja KAXA med, jag hade

knäckt honom på mitten som den sunkiga lilla pinnen han va....

Gå på någon i din egen storlek nästa gång.... fan din brud såg ju ut som GODZILLA

i jämförelse i storlek,,,  alltså killen är det DU som är den lilla bruden m röda BALLONGEN!


Kommentarer
Postat av: Majso

Bra där-på dom bara!

Jag håller på dej,kör hårt!

Trumvirvel för PRINSSAN!

2010-06-14 @ 20:50:13
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Patrik

gillar din inställning.. usch jag tål inte såna äckelungar.. jag hade mosat honom (A)



sv; haha alla 9 kaniner blev mysigare XD

2010-06-14 @ 22:11:18
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Haha jo det gjorde jag med egentligen.. Men det programmet är ett sånt där som man vill så gärna inte titta men man kan inte låta bli ;P Så blir att jag sitter och glor på det om jag inte har nåt bättre för mig ^^ haha

2010-06-15 @ 10:00:56
URL: http://newsunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0