Morgonstund....

Vaknade ensam älsklingen hade hunnit dra till jobbet.
Han tog cykeln idag... shiiit då kommer han ha cyklat 2,5 mil när han kommer hem idag...

MUMMEL....

Det betyder att jag ligger 2,5 mil efter redan nu.... BAJS...

Så då är det väl bara att inse att även jag får bita i det sura äpplet då för såhär RUND somj jag börjar bli nu va MÅNGA år sedan ja var..... SÅ hoppla fröken börja träna..

Men först en kaffe lite dator å så tvättstugan måste passa på då kusinen sover å det är alldeles lugnt här hemma. Sedan kommer nämligen min "syster" L över med sin lill skrålla å vi skall fota lite bättre dop bilder.


Såhär chill vill jag ha det ( snodde bilden av min sambo )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0