Jobb besök!

Då har jag varit inne på jobbet idag då å

snackat med diverse personer och chefer. 

Kändes skönt att få en inblick i vad allt å

alla gjorde igen :-)

Börjar komma tillbaks till mitt sanna jag på

riktigt, det skall nog bli andra bullar nu i 

fortsättningen och jag skall skala av mig min

hårda fasad så att dom får se vem dom egentligen

"kännt/jobbat" med i över 3 år. 

Den lilla söta tjejen som är snäll och go som jag 

har dolt väl under ytan i en massa år. 

Den tjejen som är älskvärd och framåt och 

skrattar och ler med än skäller och gnäller. 

Så om ca 3 veckor gäller det,,,

NU skall jag dock gå ner till stranden och få

lite färg på min lönniga bleka kropp så man

slipper ha "bonnbränna" då bara armarna är 

bruna fast jag solar ju HELA armarna och 

ser oftast inte ut som alla t-shirt klädda personer

dom som VERKLIGEN har bonnbränna  ;-)

TJOLAHOPP!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0