Jävligt irriterad på samhället,,,

för en knapp månad sedan blev jag utsatt för något hemskt....

Jag har lidit som fan efteråt och vad får jag för det?  Jooo 1000 papper från olika myndigheter och instanser att ¨

fylla i 1000 jävla frågor som river upp allt igen...   FÖR I HELVETE... GE ER!

Det går jävligt bra att å tigga pengar av försäkringskassan eller gå till socialen då man klämmt ur sig 511 jävla

snorungar och vill ha bidrag hit å stödpengar dit!

Men när en HÅRT ARBETANDE KVINNA SOM JAG HAMNAR I EN SITUATION SOM KÄNDES ÅT HELVETE då skall

man försäkra att det hänt 40 ggr, för i helvete!

Jag lovar att jag gladeligen skulle bytt med dom så att dom fick känna samma känsla som jag!

Ett skarpladdat automatvapen riktat mot huvudet ÄR INGEN barnlek....

Å för en gångs skull SVERIGE ta å utvisa lite PACK som inte förtjänar att vara här nu så kan

Sverige ta in folk som behöver komma hit istället...


Det känns ju skönt att veta att systemet fallerar så brutalt så att folk som utvisats kan komma och gå

som dom vill... TACK SCHENGEN för det....... å för folk som inte vet vad Schengen är så kan ni ju kika på länken

nedan SÅÅÅÅ FRUKTANSVÄRT IMPONERANDE...   TACK ni som röstade JA i EU!

http://www.eu-upplysningen.se/Amnesomraden/Schengen/Fri-rorlighet-inom-Schengen/

Kommentarer
Postat av: Julle

vi får flytta till norge ist!

2010-07-08 @ 10:44:42
URL: http://metrobloggen.se/pygmepuff
Postat av: Leia ♥

What :O

Vad hände?? Om man får fråga förstås.

2010-07-08 @ 15:47:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0