Uppe i Norr igen

Eller norr å norr...  Humm..

Hälsingland iallafall.

Å nu börjar STRESSEN....  Idag vaknade jag 06 av att min katt Rusa fick DAMP och jamade som bara den av nån weird anledning...  så jag passade på å  gå ner på toa, drack sedan vatten å gick sedan upp för att lägga mig igen.
ELLER HUR!!!  Jag har 2 katter, varav gammel tanten Rusa gosade halvt ihjäl mig först sedan fick hon frispel å stack å när jag höll på å somna om så kom lillkiss, MARODÖREN! suck...
Så jag gick ner igen tog på lite kläder och satte på kaffe å självklart gjorde jag för svagt kaffe...så nu sitter jag här å det känns som att man dricker kattpiss...MUMMEL!

Hörde att prinsens klockor ringde nyss men han passade på å SNOOOOOZEA om hehe som alltid min söta prins ♥

Idag ser schemat ut som följande:
Äta frulle och få upp prinsen!
Packa in prinsen och kusin F i bilen.
Vara hos mormor å morfar först å släppa av dom!
Sedan hämta kusin H kl 08,25 då hon kommer m bussen till Preem!
Åka tillbaks till muff å mommo och fika lite.
Åka in till stan med alla 3 och skjutsa F till skolan hon börjar 9,30.
Sedan försöka slå ihjäl en halvtimme för att sedan springa i affärer kl 10 :-)
Kl 12,15 kommer min låtsas syrra S och käkar lnuch på mitt FAVVO THAI ställe ♥
Då ska sällskapet innehålla båda kusinerna, prinsen och "syrran".
Sedan mysa vidare på stan och kika i affärer, måste på DOLLAR STORE oxå wiiiie älskar dollar jag är fan sjuk i huvet *hehe*

Sen till kvällen vid 19 ska vi ut till min barndomsvän H och hennes vackra vovve och mysa lite ♥
Kan dock inte stanna FÖR länge för 9 imorgon öppnar backen i Hassela med slalom hela dagen med prinsen wiie ♥

Så nu får man se vad dagen har att erbjuda :-)

TJO FLÖJT så länge!

Kommentarer
Postat av: Moster issi

Ja alla kan inte vara prinsessa för just nu har hon ju trasslat in sej i takräcket fnissssss

2010-01-11 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0