TRÖÖTTTT!!

Fan oxå trött som bara den å ska iväg m brudarna imorgon.
KÄnns tungt å må som ett skåp just nu inte bra alls...
Har dessutom GRYM ångest över skumgodisen från efterrätts buffén igår. Jag unnade nämligen mig allt igår...
Fan fan fan fan hatar ångest över saker. Har dock INTE ångest över maten utan bara godiset...   *Mummel*

Ska strax åka till jobbet men har verkligen ingen lust skulle vilja ligga hemma här hela dagen å försöka få bukt på snoret som rinner å ögonen som kliar....   får bli ingefärs te ikväll å se till å käka citron oxå....

Men jag väljer ju inte hur jag mår men d skullle ju va lagom kul å sitta å snora på galan med illröd näsa...NOT...

JA det va det jag skulle fixa oxå en bra ansikts foundation till mitt röda plyte.

Alltså jag fattar inte varför allt å alla använder så sjuuuukt mycket smink..  ni andra kommer ju att se ut som 50 i hyn innan eran 35 årsdag....för i H-vete tänk på vad ni gör mot eran hud...

Själv har jag foundation eller puder MAX 2 ggr i månden, har DOCK conciler eller va tusan d heter på näsan rätt ofta... KUL sak å ha ärvt av sin mormor, en MEGARÖD näsa ser ju ut som att jag super om dagarna å hela kvällarna...  Men i min släkt har vi ytliga blodkärl funderar helt allvarligt på å lasra bort skiten....  Får kosta vad det vill.


Nej nu måste jag ila till jobbet...vinke vink sålänge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0