Tisdag

Idag har vi varit på IKEA Barkarby jag hatar nämligen KungensKurvas skit IKEA, tål det bara inte fast det är nog bara en vana men det varuhuset går ju runt runt runt, vill jag ha d så går jag väl på Grönan....?!?!!

Prinsen å jag köpte en byrå till sovrummet :-) Ekfaner matchar sängen som är av aluminium med ek-plankor i ♥

Köpte även lite smått å gott på RUSTA även 2 bäddar till katterna! Dom är redan lyckliga över sina nya sängar, shit va man skämmer bort sina älsklingar då man har djur istället för barn så d är nog inte så knepigt då ja tänker efter :-)

Prinsen är lika ego som mig så han ville skruva byrån ensam, precis som jag skulle vilja ha gjort.
Hehe så skön känsla att ma har hittat sin jämlike lika envis å allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0