Gyn....

Vad är det med mig å gynekologers namn?  Behöver det vara fel på en person för att dom har fula namn?
Vissa har helt sjuka namn så man funderar om deras föräldrar verkligen tyckte illa om dom.....!
Nu måste man med musen till gyn igen...

Å vad VILL jag säga då:  JO följande:

Hejsan min fitta beter sig som en jävla fitta å min fitta fittar sig med mig. Hon är rent ut sagt en jävla FITTA!
men d kan ja ju inte säga, har gyn på vänt i luren nu å skriver av mig istället så kanske inte min mundiareé fläker ur sig det. Självklart sa kärringen åt mig i luren: KAN DU DRÖJA LITE?  Jaaa självfallet säger jag artig som jag är...suck.... måste ju åka till jobbet juh har inte tid å vänta på henne, drygt....suck, räknade ut att dom har 14 fitt-kikare på stället jag vill gå till vissa med snälla namn så jag får hoppas på att jag får en med seriöst namn...

Min gamla gyn-kvinna är dock bra men jag orkar inte åka 3-4 mil för å via musen hon sade vid mitt första besök då jag ville ha nytt preventivmedel och ta ett klamydia test ( som jag för övrigt alltid klarat mig ifrån å få ) då säger hon när jag ligger där i gynstolen att mina undre regioner luktar gott iallafall!

JAG FICK PANIK, va fan! LUKTAR folk från utländska länder på musen????!?   WTF! '
MEN nu har jag talat klart med personen på gyn jag sökte och när allt kommer på tal så inser jag att min gyn tjej fan är bäst ändå TROTS luktande på mus ;-)

Kommentarer
Postat av: Micke

Kan inte låta bli..det blir så när du använder roll-on....ha ha ha

2010-01-21 @ 16:42:39
Postat av: Que?!

Ursäkta men har du inga spärrar alls? Vem f-n tror du bryr sig om dina "fittiga" problem?? Get a life!

Patetiskt!

2010-01-21 @ 19:54:10
Postat av: Prinsessan

Kommentar till QUE?!



SLUTA LÄS MIN BLOGG DÅ DIN PATETISKA JÄVLA LOOSER!

Tydligen va den så pass intressant så du läste klart å kommenterade den snacka om att DU har mycket fritid.... asgarv Jävla nolla! Loosers som du gör mitt liv mer värt att leva för jag bara älskar att irritera låg-intelligenta-människor som du ;-)

2010-01-21 @ 22:57:25
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: M

Varför läser man någons blogg om man stör sig på personen/innehållet? Jag personligen undviker det. Kallas att vara smart. Testa! Eller försök vetja :P Eller hoppa på säljägare eller dyl istället, sådan energi skulle mer behövas där!!!

2010-01-21 @ 23:20:16
Postat av: Netz

hahaha!!! ja den där que e ju inte riktigt funtad.. för om man man inte gillar det man läser så slutar man läsa å gå vidare...

tycker det är upplyftande med någon som vågar säga precis vad som helst när som helst ;)

2010-01-21 @ 23:30:33
Postat av: Mia

Jaaaa.... du vännen!!



Du har alltid haft ett "särdeles" ordförråd samt många andra begåvningar, men jag älskar dig precis som du är. Go girl!!!!!!

2010-01-22 @ 18:10:31
Postat av: Julle

min gyn sa till mig att jag hade en liten å söt livmoder.

dem e fan dumma i huvet gynekologer

2010-01-27 @ 22:48:41
URL: http://www.metrobloggen.se/pygmepuff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0