Dag 3....

Morgonen va skaplig, va till doktorn å kollade sköldkörtel värden tror nog dom ska vara bra får vänta å se på mina svar...

Våran pulver-diet funkade bra tills vi åkte till prinsens lillasyrra å hennes tjej.
Fast d gick ju bra där oxå tills vi skulle åka hem.
Det va då när vi va på väg till bilen som jag insåg att kl va 14 då vi hade åkt hehe LAGOM hungrig OCH vi va tvugna å handla innan vi åkte hem....  

JAG KAN INTE gå in i en jävla butik FAN FAN FAN allt ser 10 gånger godare ut förutom godiset det tänker jag inte ens på i butiken utan det tänker jag bara på när jag är hemma :-( ¨

Fick panik idag efter att jag sovit lite å kände att jag MÅSTE ha varm mat, så vi wookade Squash och morot som vi kryddade.     GOTT m varm mat men jag insgå att jag avskyr morot jag som alltid älskat det, drygt...

Detta är en ren jävla plåga kan jag ju informera om.....   fy fan för å svälta sig på detta viset... men men det HAR ju gett resultat på vågen så d är lika bra å fortsätta lite till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0