Bröllopsmässan.....

Ja å inte fan kunde man gå på detta året heller......  *mummel*

Å varför kunde inte prinsessan göra det för då???!  

JO för att ful-sessan å BOXER-Robert ska gifta sig...   suck

FAAAN jag vill oxå vara gjord av pengar så jag kan vraka å välja över mitt bröllop men jag vill då rakt inte har en riktig prinsess titel guuuud vilket sug liv man skulle ha...  
Inte kunna släppa en fis utan att någon kör en kamera i röven på en!

Nej känd skulle man inte vilja bli överhuvud taget...
MEN
Dom på jobbet tyckte att jag skulle vara med i nån serie liknande Big Brother eller nått... BARA för att dom skulle få garva häcken av sig hehehe!

Elaka vänner man har OCH elaka kollegor....   men men nog skulle man röra om i grytan :-)

Kommentarer
Postat av: Netz

hahahahahaha!!!!!!



jag hade suttit som klistrad om du skulle vara med på något sånt!! det kallar jag lätt att röra om i grytan.. fy fan va kul det hade varit!!!!! :)

2010-01-26 @ 21:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0