blod tjockare än vatten?

NEJ tydligen inte, har precis gjort mig riktigt ovän med min mormor....
Å tyvärr denna gången har hon nog tagit parti för min ena moster för sista gången.
Jag har gråtit sönder mig så många gånger pga min mormor´s och mina fighter.
Jag älskar min mormor som fan men hon verkar inte älska mig. Så nu har hon både en död dotter å ett barnbarn mindre å bry sig om synd bara att jag älskar min mormor men framför allt MIN morfar så inåthelvete mycket!!!!
Dessutom har jag nu bara 1 moster för den andra och jag har från nu sagt upp kontakten, hon rök från både min telefonbok å min FB....
Vilket intressant liv man har motför vissa som verkar ha felfria Svensson liv....  
Hade dock varit skönt å varit lite mer NORMAL måste jag ju säga...

Hade varit skönt å inte haft ett pissigt liv med en mor som va cancer sjuk i 7 år.
Hade varit skönt att få behålla min pappa och att han inte skulle dö innan min 25-års dag...
Hade varit skönt att få behålla vänner som gått bort...
Hade varit skönt å fått leva ett minde jobbigt liv med trackasserier och skit under året som gick...

Jag vill bara leva ett tryggt och lyckligt liv.....

Skulle det verkligen vara så jävla mycket å be om efter all skit???!!!

Kommentarer
Postat av: Yaz

Jag vet hur du har d gumman.. Lider me dig! O håller fullständigt me.. NU får d va nog me skit i våra liv! Kramis

2010-01-14 @ 13:47:34
Postat av: Maria

Det som inte knäcker en stärker en...

Din tur å bli lycklig nu då :)

2010-01-14 @ 13:57:51
Postat av: Ingrid

Man är inte tvungen att älska sina släktingar! Men se till att inga missförstånd får förstöra dina släktband. Försök att koncentrera dig på dina positiva relationer, din prins och dina vänner. Du vet vad vi talade om förut, energitjuvarna struntar vi i! kram

2010-01-14 @ 14:05:28
Postat av: M

Det kanske inte händer färre tråkiga saker i livet utan det kanske rentav handlar om hur man hanterar situationerna och hur man ser på saker och ting och hur mkt man låter dem påverka en. Har tänkt så mkt på det här senaste tiden och det känns som att molnen visst lättar - men dem kommer alltid tillbaka, enda skillnaden är att man har lärt sig använda paraply mer och t.o.m regnställ ibland. Fast vad vet jag, insikt är enligt mig oftast att bara bestämma sig för att en sak är på ett visst sätt och sen slå bort övriga alternativ efter tillräckligt mkt sk. bevis... Puss <3

2010-01-15 @ 01:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0