Ätstörningar...

Inte knepigt att folk har ätstörningar i världen...

Varannan tidning pryder framsidorna med nya fitness tips var å varannan dag när nya nummer kommer ut.
Klart som korvspad att dom har perfekta kroppar då massor av bilder retuscheras för att kunna visas i media..
http://www.flicka.org/retusch_popup.html  
kolla själv å se....

Själv är jag relativt nöjd med min kropp förutom att mina lår har nått sin limit för att jag ska må bra av att se mig i spegeln.
Sedan kom jag på att jag kommenterat sambo syndrom oxå flertalet gånger men va fan! OM jag ransakar mig själv så har det ingenting med att jag har sambo å göra utan att jag detta år varit så jävla lat så att jag inte orkat gå till gymmet!
MEN jag kan iallafall skylla LITE på att jag å min sambo faktiskt krockade med firmabilarna oktober 2008.... shit happends..
DÅ va han inte min sambo heller men han BLEV strax efter i dec ♥ därav viktuppgång pga lite lätt invaliditet hehe...   *Klockrent*   nu fick man lite å skylla på IGEN hehe...     Nu har Latmasken talat ;-)

Är dock riktigt peppad för att börja träna och gå på diet nu från lördag!
Det va LÄNGE sedan jag va så här peppad!  Börjar må kanon nu alltså å självförtroende börjar komma iform igen!
Det va ett tag sen det kändes så här så nu kan det bara bli bättre :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0