Te :-)

Sitter i min ensamhet m 2 monster katter hemma å dricker te i ett desperat försök att bli av med min förkylning inför kvällen:-(
Har nu brännt 1 skiva till bilen eftersom någon IDIOT på jobbet sabbade min gamla favvis skiva och så brännde jag en likadan kopia åt min väninna V ♥
Sedan får jag hoppas att bränningen med min sjuka musiksmak duger åt brudarna ikväll ;-)  
Funderar starkt på å bränna en MP3 oxå till N´s stereo idag hehe........  Å se till å sabba hennes musik-smak helt.  Fast vid närmare eftertanke så hoppar jag nog det så får hon sabba min istället. Jag är nämligen schitzofren då d gäller musik...

Saknar redan prinsen... Kom på att vi knappt någonsin är på olika håll på saker, undrar om denna kväll räknas som vuxenpoäng! Fast det va ju ionte riktigt sant heller för vi har ju olika jobb å han kör utbildningar oxå men men...
*slurpar te lite förnöjt å känner hur teét bränner i halsen å ända ner i magen"
Väldigt svårt å skriva by the way då man har en störd katt som skall stå m röven i vädret å kla/bädda i mitt knä..SUCK vilken tid hon ska ta på sig då. 

Sedan har man ju tankar...massor av tankar på saker jag MÅSTE ta itu med....

*Tänker söka en utbildning nu men vilken utbildning är en HEMLIS tills den ev blir av om jag kommer in bland alla 200 sökanden.. Borde ha skickat ansökan redan, min väninna har redan skickat sin... MEN jag kommer ju aldrig till SKOTT så att säga får ta mig i kragen å göra det imorgon helt enkelt... 

*Måste göra ett nytt tränings schema till min gym träning oxå.... vägrar känna mig fet å pluffsig, har total tröttnat på det nu...    JA jag VET att jag inte ser ut som en SUMOBROTTARE MEN this is MY body and I´m free to say/think whatever I want ♥  (stavar som en kratta IGEN) men orka...

*Storstäda lägenheten.... men kom på att mina gardiner inte är speciellt juliga utan bara vintriga så dom får sitta uppe tills i MARS. Har nämligen shoppat NYA FINA pastellfärgade som ser jättesomriga ut *glad*längtar tills man får sätta upp dom :-)  Vill ha vår nu så jag kan ställa fram utemöblerna. Å bygga en vädrings-kattdörr med nät. 

*Strikta upp matvanor, mpste sluta m dieten nu eftersom d gått över 2 veckor har DOCK börjat äta vanlig mat men tänker på vad jag stoppar i mig. FÖRUTOM i lördags kväll då d SVULLADES.....Pinsamt...

Gud va jag babblar, men men jag är sån sort helt enkelt.

Nu borde ja packa ihop allt jag ska ha med mig till N oxå... Chauffören ska ju dit innan och fixa iordning sig och brudarna skall förfesta tror jag visst ;-)  


*vink så länge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0