Stenskott!

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEERRR!!!!!!


1700 spänn för å byta en bilruta fan roligare kan man ha för dom pengarna, får hoppas att skiten håller ett tag till TÄNKER NÄMLIGEN INTE byta den nu.

Å HUR stor är changsen att man får ett stenskott å skiten spricker 4 sekunder efter... 
JO 100% om det är min bil.... OCH som grädde på moset ska jag besikta i mars.... men den kommer nog inte att leda till en 2.a då den sitter långt ner...

Känns ju skoj då det va på väg till morfar på sjukhuset.
Jag som skulle åka å hålla honom sällskap, hade humöret på topp trots att jag steg upp 05,45 för å slippa värsta trafiken, å för å hinna dit till 8 då d va sagt att han skulle rulla in på röntgen....  
MEN SÅ blev inte fallet....  men men han är hemma på BYN snart iallafalll för han har nämligen lämnat ett sjukhus för å åka till nästa idag ♥
Nu kan släkt å vänner åka dit å behöver bara åka en LITEN bit å inte hur många mil som helst...  :-)

♥♥♥♥Själv fick jag ( pga detta hemska ) 2 dagar SJÄLV inom en vecka med världens bästa morfar ♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0