Inget j***a solsken här inte....

Nu sitter man här igen....   Morfar har precis blivit ivägrullad på Kranskärlsröntgen, jag måste ju erkänna att jag är LITE nervös... men det KOMMER att gå bra!
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Undersokningar/Kranskarlsrontgen/

Här på detta sjukhus har man ju varit SÅÅÅÅ många gånger och tillbringat SÅÅÅ många timmar med mamma ♥ men det va nu över 6 år sedan.... nu i arpil har ju mamma varit död i 6 år.... 6 år av sorg och en enorm saknad.
Tankarna är många nu när man sitter här.... Mycket kommer tillbaks i små FLASHBACKS jag är dock inte rädd för känslorna jag får, har vant mig försöker le och se frammåt istället. 

Jag har varit på alldeles för MÅNGA begravningar i mitt liv. ORKAR verkligen inte med en till förenns om MÅNGA ÅR...  

Sedan har jag en massa andra saker i skallen oxå.... å det är mina vänner... Tycker att det är sååå jä'vla orättvist att flera av dom mår så jävla dåligt medans jag mår relativt bra  :-(
En har åldersångest/framtidsångest, en är olyckligt kär, en har problem med sina s.k vänner, en har panik/oros ångest, flera har arbets relaterade bekymmer, en är gift med en idiot, en är gift med en hora och så vidare....

VARFÖR tror folk på ´gud? I sånna fall OM dom gör det varför i hela fridens namn står dom ut med att deras idiot till GUD straffar dom hela tiden... visst jag kan tro på karma till en viss del men ALLVARLIGT hur mycket skit skall man utstå i livet????? Om livet nu ÄR i grunden förutbestämt så varför kan man inte dela upp skiten bland alla människor istället...

JAG hatar de där lyckliga jävlarna som bara går runt som JÄVLA SOLSKEN och FLINAR hela dagarna och bara ÄLSKAR sitt liv.... JÄVLA AS till människor lyckliga satar fy fan...     

JA JAG ÄR AVUNDSJUK so what????

Är det så himla konstigt egentligen med min piss uppväxt och mitt liv som varit i all helhet???  
ALLA MOTGÅNGAR man kan gå på har jag snubblat på/över likt en LANDMINA i Desert Storm!!!!

Skitkul verkligen! Skönt å veta att vissa lever sina perfekta jävla Svensson liv med sitt fula radhus alternativt sin villa. Där dom behöver byta vindskivor vart 20.e år och sen ska ju huset målas om oxå vart 5-10 år beroende på vilken färg Svensson använde... DET är I-lands problem det... ojojoj.... 

                



 
                                                      
    


Kommentarer
Postat av: Micke

Men hallååå..din gamla häxa!

Du sitter nog snart själv i ett radhus/villa med 13 snoriga ungar som hänger i kjolarna på dig när du står i kök/tvättstuga....medans mannen i ditt liv står utanför och byter vindskivor och målar om husetha ha ha ha......



MICKE

2010-02-15 @ 14:31:41
Postat av: M

Grejjen med min ångest e ju hur jag ska undvika att bli olycklig/finna lyckan. Att livet bara flyter på, saker sker naturligt sambo radhus barn jobb osv Saken är att många inte stannar upp och tänker efter om dom e lyckliga. Jag vill inte följa mallen eftersom jag vet att jag inte skulle må bra av det, men frågan är ju då vad man gör istället.

Å inte bara vad, utan hur man kommer dit. Det är lättare att köra på en asfalterad väg än i djungeln där inte många har färdats innan, inte många att fråga om vägen etc

Så länge man e lycklig med ett Svensson-liv så har jag inget att invända mot iaf! Huvudsaken är att man inte vaknar upp efter några år och undrar varför man inte e lycklig när man BORDE vara det...

2010-02-16 @ 23:16:10
Postat av: Anonym

Kan du inte försöka lägga din pissiga uppväxt lite bakom dig och glädjas åt det du har istället? :)



Kram!

2010-02-16 @ 23:47:18
Postat av: Prinsessan



Klart man kan lägga det mesta bakom sig men man måste få tid å bearbeta saker oxå <3

2010-02-17 @ 08:24:58
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: M

Vissa människor har lite svårare att låtsas som att solen skiner hela tiden och som om den alltid har gjort det. Vissa har nog en del ouppklarade saker att ta itu med först innan det känns äkta. Jag vill hellre sitta på Bahamas än under ett solarium känslomässigt! Vissa föredrar solarium, eller vet inte ens att dom sitter under ett.

2010-02-18 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0