Kvinnliga kommentatorer.....

VARFÖR i hela fridens namn tar man in en KVINNA i en kommentator studio`?
Hennes kedja är ju alldeles för lång eftersom hon tar sig från sitt köks-göra å sin spis IN i en kommentator studio OCH lyckas MASKERA kedjan  IMPONERANDE!

Å sedan spelar dom ju som kärringar oxå.... FÖR I HELVETE hade jag haft deras LÖN hade jag slitit häcken av mig, 2 mål innan första halvlek för flera mille?  ÄR DET en rättvis utdelning å jag sliter som ett jävla djur på mitt jobb över 165 timmar OCH 36 minuter per månad å de där killarna lirar lite med pucken....!

Å sedan undrar dom VARFÖR dom får så hemska skador??    Ja se DET är I-lands problem det, om jag hade haft FOPPAS lön hade någon gott å väl fått skjuta mig i foten om dom så ville BARA jag fick hans årslön :-)  Då kunde jag ju åka ner till U-land och köpa en ny fot å klistra dit....

Min morbida och EXTREMT sjuka sida är på topp just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0