Gaygalan igår!

Ja vad ska man säga?   :-)   GALET!

Jag å mitt sällskap orkade dock inte se ett skit av galan utan höll oss i baren hela kvällen :-) Vi roade oss själva å i och m det hann man se allt å alla då dom gjorde bort sig alternativt bara gick runt å va patetiska ELLER rent ut sagt skitsnygga!

Jag blev dock väldigt full i skratt då allt å alla PROMT skulle ha ett KORT PÅ SIG å sina favvokändisar *LOL*

Jag växlade några ord i förbi farten med en och annan oxå då mest för att beklaga att dom som kända ikoner va tvungna att beblanda sig med vissa av de mest hysteriska människorna jag sett som klämmde å kände på allt å alla.

Log brett åt SÄPO oxå då jag fick se vad dom fick utstå, haha ska nog inte säga va min älskade N gjorde med en av dom hehehehe jag DOG av skratt!!! Hon är sjuk i huvet och jag diggar henne för det. Mel va fan inte bättre hon. SATAN va kul vi hade igår det va GALET och JA prinsessan kommer ATT NÄRVARA på nästa gala oxå.
Tänker inte missa den för allt smör i Småland!

Sedan är det ju det här med att göra skillnad på folk oxå.
Självklart hade Beatrice Ask som mest är känd för att vara våran Justitieminister SÄPO med sig.  En hel del folk ville gärna ta kort på sig med henne å så men ingen ville vara hövlig nog å hjälpa henne med kappan, som verkade trilskas av någon anledning ;-)    Så det gjorde ju jag som va en av de få NYKTRA på den där tillställningen å JA jag kommer tendera till å vara NYKTER nästa år oxå! 
MEN nästa år skall jag ha en topp som inte river allt å alla inklusive mig själv!

Jävla kläder men nog allt va jag glitter å glamour ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0