Dunder helg!

Summering av helgen :-)

Fredag:  
Hade en romantisk dag på stan m en lunch bestående av Libanesisk utsökt mat och min älskade ♥
Kvällen spenderades hos en god vän "J" ute hos honom m god mat, godis, dricka och Hockey. Hockeyn sög men sällskapet va "splendiiiid" :-)

Lördag:
Fluffade runt m prinsen drack supergod smoothie. Storhandlade och lagade massor med matlådor. Bland annat Lasagne m både köttfärs och spenat i  *mums*
På kvällen kom min älskade väninna M och sov över efter att ha sett massor m bra film, prinsesssan kom i säng 2,30 även denna kväll likadant kvällen innan "pust"  jag som brukar sova vid 00 *Ler brett*

Söndag:
En 45 minuters promenix m prinsen i det underbart vackra vädret som efter promenadens slut avtog å blev mulet m snö inslag igen. Men vem bryr sig om det då jag fick min timmes sol :-)  
*Myser och LÄNGTAR efter våren nu*.
Det pirrar i hela kroppen då man går jämte sin prins som man älskar över allt annat. Å att känna hans känslor ösa över mig OCH att vi känner precis likadant är MAGI ♥♥  

På eftermiddagen kom S ( min eldsjäl till reserv farsa ) och jag hade lagat OXFILÈ och prinsen hade gjort hemmagjord potatismos med parmesan och så hade vi en stor smakrik sallad till. Även 2 såser, den ena va LITE fusk då det va knorrs Rödvins-sås Gourmét FAST jag hade lagt i torkade kantareller både gula OCH trattisar mmm OCH en special sås gjord på Cremé FRaische OCH Turkisk Youghurt och grönsaksbuljong och färsk hackad vitlök.
Efter maten åkte S hem och vi satte oss i soffan och såg filmen: Law Abiding Citizen http://www.imdb.com/title/tt1197624/  GRYM film och sjuuukt sevärd!  Den svider då man tänker på hur sött och behagligt våra "skyddade" kriminella, våldtäktsmän, pedofiler OCH ANNAT SLÖDDER har det! Bra att veta att dom får bättre mat på KÅKEN än våra pensionärer och till å med barnen i skolan det ÄCKLAR mig! Dom borde inte ens få hundmat!
SJUKT säger ja bara...

Till syvende å sist....  detta va en GULD HELG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0