Du Svensson....


har inte du en tidning å läsa eller nått?

RÅKADE du gå in på min BLOGG IGEN att du orkar??? 

Om du bara skall klaga å DESSUTOM ringa hem till mina morföräldrar å trackassera dom då kanske du skall ta dig en funderare över ditt patetiska liv... 

Sluta läs min blogg om den stör dig så mycket?!

ELLER är du en sådan där människa som PROMPT måste läsa ut boken, trots att du tycker att den är dålig?
Alternativt slösar 1,5 timmar av ditt liv på att se klart en film som inte faller dig i smaken.


Själv skulle jag ALDRIG vara en sådan lågt stående varelse så att jag skulle ringa DINA släktingar om jag tyckte att du va ovårdad i munnen eller hade allmänna åsikter om dig som person! 

HUR KAN MAN SJUNKA SÅ LÅGT?
ÄR detta en GLOCALNET reklam då har jag då helt missat poängen....



Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja det är patetiska människor..låt Lisa vara som hon är så mår hon bäst...Läs inte bloggen om du ska reta upp dig å andra!

2010-02-09 @ 17:24:43
URL: http://www.bloggspace.se
Postat av: "S"

Hej syster Lisa, visst kan det vara jobbigt med vissa människor och deras beteenden, men men "life is a bitch then you merry one" Du vet min inställning till jobbiga människor, ta bort dem så är problemet löst, gjut ner dem under garage golvet så är problemt löst. Ge mig bara en adress och ett namn så är det slut på detta oros moment. Jag brukar kalla sånt för en samhälls tjänst. This one is for FREE.... ;)

2010-02-11 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0