SUGER på detta nu känner ja..

Fan irriterad kan inte skita.....

Kan inte fokussera på nånting,,,

Känner mig irriterad och inte blir det bättre av att man får lön på onsdag å att man JOBBAR då...

Jag är tvungen att köpa julklappar åt en massa jävla folk hit å dit oxå fan i helvete kan inte folk sluta med sånt här skit snart!

JAG BLIR TOKIG fan
behåll era jävla pengar å låt mig köpa skit till mig själv istället får säkerligen en massa skit av er ändå.,..

MEN JAG ÄR INTE BITTER!

Har inte en jävla susning om vad jag skall köpa som nr 2 julklapp till min prins heller eftersom han redan fått en julklapp men måste hitta en till å det är ju enkelt då man va utomlands då man fick lön....  MUMMEL!!!!!!!!!!!!!

Suck och blä å fy fan va less jag blev imorse på jobbet hade en LITEN diskusion med en kollega som inte slutade så snyggt....   Men men orkar inte BARA VARA den som det ALLTID är fel på hela tiden... FAN kan inte folk SLUTA KASTA STEN I GLASHUS öppna rutorna istället å spar på glaset... jävla nötter...

JA jag är en piss sur jävla bitch idag men låt mig få vara det så kanske jag tinar upp imorgon... eller inte då jag precis kom på tt jag jobbar ÅTER igen... BAJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jaja over and out!

Kommentarer
Postat av: T

Jag vill inte ha nåt av dig!

Det är helt okej. Det är kul att glädja folk genom julklappar men vill du absolut inte ha nåt så slipper du.

Ska inte vara en börda.

2010-12-19 @ 19:40:49
Postat av: E

SUCK INTE du!

2010-12-19 @ 20:37:14
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: Julle

håller med om det där med julklapparna. jag har inte köpt en enda än... har inte ens bestämt mig för om jag ska göra det. den som vill ge får väl göra det. men det känns bara som slöseri på pengar. tror jag skulle bli gladare av en kram än av en pryl som jag har glömt bort efter en vecka....

2010-12-20 @ 20:39:14
URL: http://www.metrobloggen.se/rorpaflasket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0