Snygg Blogg vs ny blogg...

Shiiit va trött jag börjar bli på mig själv å mitt värdelösa sätt att dona med min blogg....

Dona och driva... Lika kall som en SNÖdriva YOU GET THE PICTURE?

Har idé torka och är GRYYYMT sugen på att sätta ihop en ny blogg där jag kan lägga upp bilder på mig själv där jag kan vara mig själv ( som jag är nu ) MEN med lite mera STING....    

ALternativet är att jag släpper denna blogg fri å börjar ladda upp egobilder som allla andra blogg muppar, troooligen får man mera läsare då oxå....    elller?

Känns ju liiite sådär att få börja om helt med en helt ny å låta denna bara "försvinna" då den nu funnits rätt så länge..typ 2 år... eller?

What to do what to do?

Tips tack!
 

Kommentarer
Postat av: julia

Ha båda vettja! :)

Som en anonym och en offentlig!

2010-12-29 @ 13:25:53
URL: http://juliutt.blogg.se/
Postat av: Tove

Om du ändå tänker och vill börja lägga upp bilder.

Då kan du väl lika gärna göra det på denna som att starta en ny för att göra det?

Eller?

Förövrigt så lägger jag aldrig upp bilder på mig eller nästan nån annan :-P

2010-12-29 @ 14:13:18
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0