Nyårsraketer å smällare?

skall detta bojkottas eller inte?

Det är en känslig fråga som stör många på olika vis...

Själv har jag inte köpt vare sig det ena eller andra på flera år!

JA det är JÄTTEFINT att se raketer glittra å så men tänk på alla dessa djur som blir rädda.....

JA ja jättefin tanke ni tänker inte på de KRIG som finns där det skjuts andra raketer och "smällare"
 där barnen kurar ihop sig och gråter vid blotta åsynen av att det spelar vackra färger på himlen!

Nej ni som fortf köper detta skit ta å lägg era pengar på välgörenhet istället å JA jag skänker naturligtvis pengar varje månad till de som behöver det bättre därav har jag RÄTTEN att yttra mig!

Jag förser även uteliggare med mat och dryck så ofta jag kan, en kopp varmt kaffe gör susen för en mäniska som inte har pengar liksom ett stort matpaket gör till en familj som svälter i ett annat land!



SÅ tänk på det nästa gång era nära å kära köper detta skit å DÄRMED slänger pengarna i sjön! OCH dom bidrar inte till en BÄTTRE MILJÖ dirket!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag har försökt få in denna tanke hos David.

Det går sådär. Men han köper i alla fall inga i år.

Vi får ett väldigt lugnt tolvslag hos hans föräldrar.

Inte som tänkt men men.

Jag håller me djuren, smällare är obehagligt. Och man borde skänka pengarna till välgörenhet istället.

2010-12-30 @ 12:40:11
URL: http://www.themptander.se
Postat av: Majso

Har aldrig,kommer aldrig köpa vare sej raketer eller smällare!

Helt onödigt och totalt bortkastat.

Vad jag lägger pengarna på???

Kaffe såklart =))

Puss,kram & ett jävla gott nytt år!;DD

<3<3<3

2011-01-01 @ 22:11:52
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0