LEX MARIA


Talade med min underbara gamla vän M igår och fick en mindre rolig nyhet.

Funderar på att åka hem till norr å gå in och röra om lite på sjukhuset där och se till att huvuden RULLAR!  

Vilka jävla sopor dom är på ett visst sjukhus i HÄLSINGLAND fy fan säger jag bara!

Tycker dom likväl kan lägga ner skiten då dom gång på gång MISSAR saker på röntgen!  

Fan skall ALLA mina vänner behöva åka ner till Akademiska i Uppsala eller till KS här i Stockholm innan läkarjävlarna lär sig kolla en röntgenplåt...

FAN GÅ EN KURS med er... Jävla sopor.....! Hoppas era studielån dödar eran ekonomi å att ni får någon gång får en EGEN dåligt ställd diagnos får en sjukdom MISSAD å att ni dör plågsamt å väldigt långsamt!"...

OM MIN väninna är cancersjuk nu skall jag se till att genom MEDIA sänka er karriär för GOTT!

Sedan har vi det där jävla LEX MARIA oxå vilket SKIT funkar ju inte läkar-eländerna kan ju göra som dom vill... 

Dom får fortsätta arbeta och fortsätta DÖDA folk som om ingenting har hänt....

Dom har döda min mor och en väninna som heter Th´s mor... Th´s mor dödade dom år 2000 och min dödade dom 2004....

BRA DÄR SVENSKA SJUKVÅRDEN!
fortsätt blunda istället för att göra er av med vissa läkare och sjuksyrror!

Å JA JAG ÄR JÄVLIGT BITTER!

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag håller med. Det där sopsjukhuset (iofs kanske vi inte tänker på samma, men isf finns det fler sopsjukhus i hälsingland) är ett skämt!! Hör hela tiden om saker de klantar sig på! Allvarligt! Hur kan de få hålla på??



Nej skicka ner alla till Uppsala! Här kanske de har en sportslig chans att bli rätt behandlade!



Kram!

2010-12-17 @ 10:55:45
URL: http://millarules.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0