Kaffet är SLUT!!!

Vaknade av att 2 korkade brudar bråkade utanför mitt sovrumsfönster....  

PUCKON...

Klev motvilligt upp å skulle göra kaffe då min värld rasade!!!!

KAFFET ÄR SLUT!!!!!   

Å affärerna skulle inte öppna förräns om en timme... 

TACK älskling för att du inte sa nått igår... Mummel...

Men men blond som jag är älskar jag dig ändå...

Så prinsessans morgonkaffeblev kokat vatten med Gevalias pulverkaffe...  :-(

Men men bättre än inget alls...

Nepp nu har ja inte tid å sitta här tvättstugan väntar!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Tove

Stackare!

Kaffe är viktigt för er.

Så tvätten fick vänta en hel dag till :P

Vi ska hem och tvätta nu.. eller ikväll. Fast imorn :P

Med allt annat.

2010-12-12 @ 13:15:52
URL: http://www.themptander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0